Producenci
Reklamacje i Zwroty

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU ZWROTÓW:

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
PPHU SWING
Cyganka 27
42-140 Panki
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.


Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc e-mail na adres: info@kuchnieitrendy.pl lub dołączając pismo w tradycyjnej formie (papierowej) do odsyłanego towaru.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):


(adres sprzedającego)
Ja (imię i nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów), numer zamówienia (numer).
Data zawarcia umowy (zakupu), data odbioru przedmiotu.
Adres: (adres kupującego)
Data: (data odstąpienia od umowy)
Podpis: (tylko jeżeli formularz wysyłany jest w wersji papierowej)


W przypadku odstąpienia od Umowy koszt wysyłki ponosi Kupujący. Sprzedawca nie odbiera paczek od Kupującego (Konsumenta). Sprzedawca nie zleca odbioru zwracanego towaru firmie kurierskiej. 

 

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU REKLAMACJI:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@kuchnieitrendy.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres
e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Koszt wysyłki towaru w celu reklamacji ponosi Kupujący. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt wysyłki (najniższe możliwe koszty wysyłki).

Reklamowany towar należy wysłać na adres: PPHU SWING Mariusz Młyńczyk, 42+140 Panki, Cyganka 27.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl